Parkvillan

Har äntligen slutat jobba, eller dagen gick väldigt bra och gick rätt snabbt. Jobbade dock över då det var rätt mycket kunder idag så det var rätt stressigt där ett tag, men det var kul!  Var en heeeel del britter idag, brukar tycka det är roligt att prata engelska med kunder, men när det kommer 20 britter på samma gång kl 9, när man typ har sovit i typ tre timmar gick inte huvudet så jättefort kan jag säga ;) men det gick bra! :)

 

igår var vi alla skishopare på Parkvillan, vi åt gott och drack gott. Vi fick älgfärsburgare med egna pommes + sallad. Mat plus 2 valfria drycker (öl/cider) för 170:-, sjukt bra pris med tanke på att burgaren går på 140:- i vanliga fall.   Sedan gick vi tillbaka till Torpet där alla tröck ihop sig i en lägenhet med en massa skidlärare. Hade det trevligt där ett par timmar, innan jag gick tillbaka till lägenheten och sov typ 3-4 timmar innan jag klev upp för att gå till jobbet!  
Ikväll planerar jag att typ in lämna soffan, möjligtvis ta mig ett bad..

 

 

 

bjuder på en bild från igår ; isak, david, calle, mattias och sofia :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0