a day at the beach(es)

hola
förstår att bloggen kanske börjar bli lite tråkig, men jag ska ta tag i det, lovar. bloggdesignen och allt! Det är ju bara så himla underbart väder så man vill bara vara ute dygnen runt :)
nåja, igår tillbringade jag dagen ute på torön med filip, linn, jonas, patrik, rasmus och tina. himla mysigt, vi solade en massa, åt lunch m.m.
kvällen spenderades med sofia på nore strand med en ben and jerry. 

idag åkte jag först till nore där jag och sofia solade fram till klockan 2, tog därefter en glass med rasmus innan vi bestämde oss för att åka till jonas och bada där! Och nu är jag hemma, så himla underbara dagar! 

wellwelll, ska steka på lite ägg och wok nu!
puss
just nu

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Ja! Men den var slut tyvärr :(

2011-07-03 @ 13:14:51
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0