sorry, perdon, förlåt

förlåt, förlåt, förlåååt! hat bloggat något otroligt dåligt de senaste dagarna. (ehh, veckorna?). Men efter balen så drog studentveckan igång och vips så var det den 10 juni och fick springa ut på trappan. Hela veckan var fantastisk och jag kommer berätta mer och lägga ut bilder senare. 

sedan har jag mest bara lidit av separationsångest, varit på 19årsparty, och även erotikparty, hihi rätt så skoj. 
Men i alla fall, dagarna har gått fort, även fast jag sitter här arbetslös.. he he.
nåja, idag har jag väl inte gjort så mycket vettigt, for en sväng med pappsen för att shoppa lite, blev ett linne/tunika, lite nya tränigskläder och annat smått & gått. Tog en promenad runt sjön när jag kom hem.
Imorgon skall jag & Sofia åka hem till Oscar för att städa hans lägenhet.. blir rätt skoj då vi får betalt, höhö. ska försöka ta lite bilder också! 

två bilder jag tog innan promenad. jag vet, hallspegeln hos mamma är dum.. ;)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0