111112

Igår fick jag rycka ut med insulin till en kille som hade slut på sitt lantus. Det var faktiskt lite roligt då jag inte hade en aaaning att han hade diabetes, men så gjorde han en statusuppdatering och frågade om det var någon diabetiker som hade lantus.  Nu har ju jag inte lantus i och för sig, men skrev att jag bara hade levemir. Han hörde i alla fall sig och sa att han hade haft något liknande innan han bytte till lantus så det skulle nog fungera bra. 
Sagt och gjort så for jag ner och mötte upp honom och gav han en spruta. :) Tycker det var lite coolt att han också var diabetiker, eller självklart inte coolt, det är ju aldrig coolt att någon har diabetes. Men det var trevligt att veta att jag typ inte ensam i denna by ;-)  


idag ska jag nog snosa bebis! Det blev aldrig av för ett par dagar sen då annat kom emellan, men idag ska jag nog snosa lite på lille john. hihi :)
283326_145891402158963_117207065027397_282568_4137081_n_large
weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0