sista januari

vilken härlig dag!
vaknade till ett ganska så grått Åre, termometern visade -20 kalla grader. Det kändes något motvilligt att dra på sig understället och dra ut i backen. Tänkte ett tag att jag skulle bara stanna hemma, men kände ändå att jag var riktigt sugen på att åka.  Nere på lågzon var det väääldigt kallt ochkinderna gjorde ont, men så fort man kom upp på högzon var det riktigt behagligt och ca -7 grader. Jag åkte med Anna, och det var verkligen en bra skiddag! Vi åkte mest i Stendalen och Tusenmeterliften, så hiimla gött att åka, inte alls mycket folk och det vara bara att ligga och flyta :) även solen tittade fram litegrann, så det fanns verkkligen inget att klaga på. :)      

Nu ikväll ska jag städa lite och ev. gå och träna bodycombat. Dock är jag inte så pigg och känner som att jag är på väg att bli sjuk så kanske hoppar jag över det, men å andra sidan var det ett tag sedan jag tränade - så får se :)
bjuder på en bild sedan i eftermiddags, ser verkligen mörkt ut, det var det inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0