vissa dar känns allt som vanlig, det känns som längesen. Men en film, en sång på radion så kommer allt igen

Godkväll! En vecka har gått sedan sist jag skrev så tänkte slänga in en liten uppdatering. Äter medicinen morgon och kväll och känner inte av min mage lika mycket längre, vilket är skönt. Har fortfarande lite ont ibland, men inte alls som förra veckan.  Har även (äntligen!) fått en ny tid till min  nya diabetesläkare. Skulle egentligen varit där i början av augusti, kunde inte då så fick avboka. Har väntat & väntat på att de skulle ringa om en ny tid, vilket de inte gjorde. Så förra veckan ringde jag själv så fick tid om ett par veckor. Hoppas verkligen att mitt långtidsvärde, hba1c blivit bättre än sist. Om inte annat att jag kan få lite bättre tips på vägen. 

Jobbet går också bra, trivs fortfarande bra! Chefsbyte är på gång, och igår kväll hade vi möte med den nya, samt våran områdeschef. Kan bara säga att det känns superbra! Det är alltid lite nervöst när en ny person ska komma och 'bestämma', men det känns verkligen kanon nu :-)

Var på försenad inflyttnings/20 års- fest i helgen. Det var sporttema som gällde, och jag bestämde mig för att vara kommentator! Kvällen var jättetrevlig, och senare drog vi oss in mot Stadt. Det var rätt mycket folk ute, vilket ändå var rätt roligt. Dagen efter stack jag till Lisa, där även Mi var. Mi, som går en nagelterapeut-utbildning gjorde manikyr på oss, blev så fint! Även att vi beställde mat på HEMKÖRNING när Lisas lägenhet ligger typ 100 m från matstället. 

Idag har var varit ledig, imorgon väntar jobb igen. Till helgen väntar Trendmässan, där jag ska jobba. Även min lillasyster fyller 17, så jag ska väl även slänga ihop lite sötsaker i köket! Bjuder på lite bilder från veckan så länge!
 
 
Uppmuntrande toapapper!
 
 
 
SPORTIGT
 
 
pappa hade hängt upp ljusstaken upp-och-ner ?
 
 
manikyren som Mi gjorde :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0