snälla bli min igen

Kom nyss hem från jobbet, eller nyss och nyss. Slutade klockan 13 och tog sedan en promenad hem. Det var skiiitkallt, det blåste rätt igenom mössan och mina öron var is när jag kom innanför dörren. Nu har jag precis ätit lite mozarellapaj och ligger och slappar i soffan. Funderar på att dra en stund till gymet sedan när de öppnar. Lite senare ikväll jag på bio i järpen. Vi ska se Hamilton, blir spännande :) 

Igår hade vi en så kallad resmålsfest med jobbet, alla som jobbar i åre by var inbjudna, vi åkte nyheten 'i jättars spår' här i åre samt åt tacosbuffé, mums! På kvällen drog vi snabbt ut på bygget, hade inte så värst kul och jag gick hem redan strax innan ett. Känner mig väldigt 'ur fas' just nu, det är lite saker som gör att det känns lite jobbigt, därför ska det bli skönt att gå på bio ikväll och göra någonting annat. :) 

Nu ska jag nog blunda lite innan jag drar på mig träningskläderna.  Ha det fint!
Tumblr_lxlfg9nx6z1qgsug7o1_1280_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0