20110828

hejsan! det var ett par dagar sedan jag uppdaterade sist nu! Men jag har jobbat en massor så jag har inte riktigt hunnit med. Igår jobbade jag nästan 13 timmar i sträck.. det var jobbigt! då jag dessutom jobbade till 01, natten före.. och idag blir det jobb igen! börjar klockan 17 och får nog jobba framåt halv elva, elva.
I torsdags var jag hos min nya diabetessköterska, hon var verkligen bra! Hon var väldigt trevlig, och hon hade bra förståelse för min situation. Mitt hba1c ligger fortfarande inte där jag vill ha det, men hon pushade mig och sa att det förmodligen skulle blir bättre nu efter sommaren då jag får bättre rutiner. Kändes bra att få höra det. :) Är ni nöjda med ert hba1c?
Hon mätte mitt blodtryck som visade sig vara lågt (vilket jag misstänkte då jag i princip svimmade när jag klev upp ur sängen), hon kollade även känseln på mina fötter och det var kanon. Så det var bra :) 

Nu ska jag fixa mig innan jobbet, äta lite & så. Vi hörs:)
Believe-create-dream-pink-sky-favim.com-132234_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0