you are gone, it makes me happy

halloj!
sorry för dåligt bloggande, men jag har haft fullt upp. tillbringade heeela helgen (nästan hela veckan till och med) åt olika festligheter i samband med min mosters bröllop, med både möhippa, aktiviteter på öjeberget, vigsel, fest på zoo, brunch på hotell m.m. allt har varit kanonkul!
Jag läste till och med en dikt i kyrkan, för över 100 pers! Men det gick bra faktiskt, och jag är glad att jag gjorde det.
På söndag kväll jobbade jag också,på en lokal café/restaurang/bar. Det gick helt okej, får se när jag ska jobba nästa gång.
snart ska jag iväg till mormor som fyller år, hoppaspå gofika, he he.
''
bjuder på en bra låt
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0