20111220

Tisdag idag! Dagarna bara springer förbi och om några dagar är det julafton! På fredag eftermiddag åker jag hem mot Ljusdal för lite julfirande innan jag återvänder till Åre igen den 26e. :) Ska bli riiktigt gott med Järvsöbadens julbord och jag tänker äta 'upp mig' rätt ordentligt ;) Juldagen är ju tradionell också, då det förmodligen blir en rolig vända inne på Stadt! 

Men innan jag återvänder till Hälsingeskogarna ska några jobbpass avverkas, tjoho! Idag jobbar jag eftermiddag, börjar kl 13, sedan är det jobb heldag på torsdag och på fredag jobbar jag förmiddag. Känns så kul att komma igång!   Köpte förresten en skidjacka igår inne på Stadium, till riktigt bra pris dessutom. Har varit på jakt efter en jacka väldigt länge, när jag hittade en för 999:- på Stadium kändes det helt okej, när jag dessutom hade 15% rabatt och summan hamnade på 849:- kändes det mer än bra. :) 

Nu ska jag slänga i mig nåt att äta innan jag ska traska neråt torget! 


En bild på Sofia & Mig på Parkvillan i fredags! Snodde den från Sofias blogg.. heheh

Kommentarer
Postat av: Sofia (Bergström, ifall du har glömt mig nu när du har fått nya vänner =/ Har hört att du har en ny Sofia i ditt liv.. ) ;D

Julia! Kom hem! Jag saknar dig! <3

2011-12-21 @ 00:28:19
URL: http://sofiamyfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0