adrian lux & zlatan

Är nu tillbaka i Åre! Hade ett par riktigt härliga dagar hemma i Ljusdal (som gick vääldigt fort!). Kom tillbaks till Åre igår kväll vid halv 6, käkade lite julbordsrester med challe, sofia, anton och isabell. Bytte sedan  om för att spendera en kväll på Tott! Adrian Lux skulle nämligen stå vid mixerbordet. Detta är något jag & speciellt challe har sett fram emot väldigt länge! Och jag kan bara säga, det var sjuukt bra! aaaah, Teenage Crime var så himla bra.  Gick dock ifrån tidigare då jag kände att jag var så himla trött, och skulle upp och jobba idag.  Kan även säga att även självaste ZLATAN var och lyssnade på Tott :)  När vi kom in såg vi han stå vid baren med en massa vakter/kompisar?. Så det var lite häftigt måste jag säga! 

Idag jobbade jag halvdag och det gick bra! Åt först lunch med Oscar  (focaccia med parmaskinka, mmmh). Kom hem och slängde mig i soffan, lämnade inte den på ett antal timmar heller.. 

Tänker bjuda på ett videoklipp jag filmat från igår samt några bilder från veckan som gått :) 


hade tacomys  :)
lite random bilder från någon fest i veckan.   




Kommentarer
Postat av: Anna S

Kul! :-)

Gillar Adrian Lux.



2012-01-01 @ 14:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0