no hoffmaestro

alltså suck......................... 


igår var jag taggad för ännu en bra kväll på bygget. Eftersom torsdagens drag med Rebecca & Fiona trodde jag gårdagen skulle bli ÄNNU bättre eftersom hoffmaestro skulle spela. Men jag kom inte in.
Bygget har egentligen 20 årsgräns, och eftersom jag har typ 4 månader kvar till min tjugoårsdag, så fick jag inte komma in.     gahh glfhdlgdnfkbdfnbgfd!!  kom in utan några helst problem i torsdags, men igår var det stopp. 

Tror dock att det kan ha berott på att i torsdags gick jag in samtidigt med några 89.or och igår var vi bara 92:or. Och vakten verkade lite osäker, så förhoppningsvis funkar det bättre fortsättningsvis. 
MEN DET SUGER FORTFARANDE ATT JAG MISSADE HOFFMAESTRO FÖR TYP 5:E GÅNGEN IRAD!!! jag vet inte huuuur många gånger jag blivit blåst på att gå och se dom, i sista sekunden. Alltid. 

Nåja, förhoppningsvis kommer de tillbaka hit...
E4771c85d5d74b802acc89028b4476a1_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0