------

mitt blodsocker är SKIT. aruhkjfdnbpdxgbsdfgölfnvl!!
jag orkar inte längre, det bara vill inte!
tog precis ett blodsocker 26.2.. alltså, wtf? förstår verkligen inte hur det kan ligga så högt..? har idag rört på mig exakt heeela dagen. jag och 11 av mina vänner åkte till boda borg idag. För er som inte vet vad det är för något så är det som ett slags äventyrshus där man skall klara  av olika banor, det är svårt både psykiskt och fysiskt. Man måste tänka, men också klättra i 'grottor' och krypa i riktigt små gångar! Där höll vi igång hela dagen. Vi stannade för att äta, de allra flesta åt pizza, men själv tog jag sallad.
anyways, kom sedan hem. gick då runt kyrksjön (ca 4,5km). Och lik förbannat ligger det så här högt! Blodsockret har strulat så otroligt mycket de senaste dagarna, och jag kan erkänna att det känns så otroligt tungt att komma tillbaka, men jag måste.
nu ska jag ta en kvällsmacka och ta insulin!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Jobbigt för dej att blodsockret legat så högt!



Mitt socker höjs ibland när jag motionerar utan tillräckligt med insulin i mej. Stress och press påverkar såklart med så att det höjs snabbt pga adrenalinet tror jag.



Mitt blodsocker blir extra lurigt på sommaren av någon anledning. Höga värden är svåra att få ner och låga vägrar gå upp.



Hoppas det blir justare mot dej snart!

2011-07-29 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0