Lånat böcker!

Tidigare i veckan lånade jag dessa två böcker på biblioteket. Biblioteket är ett sådant ställe jag helt glömt bort att det existerade nu när jag inte längre går i skolan. Anledningen till att jag gick in dit var att jag fick en känning då jag skulle promenera hem och jag kände att jag behövde få i mig någonting. I samma hus som biblioteket ligger ett café där jag fick lite ny energi.
Bestämde mig för att ta ett varv på bibblan och titta vad jag hittade! Bra ju :-)
En bok med en massa recept och en bok för träning i samband med diabetes. Den sistnämnda är jag verkligen spänd på att läsa, tränar ju ganska ofta och har lite problem med att balansera kost/insulinmängd.
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0