titanium

Hej! 
Har just nu slagit mig ner på sängen med julmust och lite fredagsgodis i form av zoo-ask och en fruxo-klubba. Mums! :) ska kika idol!
dagen har varit lite blandad, lite jobbigt såklart på förmiddagen då begravningen men det var samtidigt väldigt fint! Efteråt fick vi lunch, tror det var fläskfilé och potatisgratäng, mums!  och kaffe/thé & tårta på det! Kan icke klaga. Där satt vi länge och pratade, skrattade och hade det gott. 

kom hem, låg på sängen ett tag och vilade då jag var himlans trött. Nu har jag bara börjat lite med packningen till Åre, eller jag har börjat sortera lite det som ska tvättas och så.   

Blodsockret har dock inte varit det bästa, men såna här dagar får man väl låta det vara så. Nya tag imorgon!

Nej nu ska jag återgå till idolerna, bjuder på två låtar som jag verkligen gillar. Båda finns på breaking dawn soundtracket som är väldigt bra tycker jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0