youre just to good to be true

godkväll, borde väl egentligen sova redan nu eftersom jag ska ta tåget imorgonbitti vid 8 till gävle för lite jakt till halloweenklädsel. men jag måste fika färdigt först! eftersom jag tränade dubbelpass i kväll, mrl & cxworx - så jäääkla jobbigt - så måste jag äta lite extra med tanke på att jag vaknat mitt i natten och varit låg i typ 5 nätter i rad, hoppas jag får sova hela natten idag! 

anyways, ska dricka upp med thé nu. puss
Tumblr_ltmpzway9h1qcelwmo1_1280_large

Kommentarer
Postat av: JOAKIM

Hej där igen! Det har blivit något strul med leveransen. Men har styrt det nu. Vet dock inte om den hinner komma i morgon.



Ledsen för detta, men snart har du dina prylar.



Kram!

2011-11-03 @ 16:42:15
URL: http://diabetesmannen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0