gojibär & kokosvatten

Detta köpte jag häromdagen på min hälsokost! Gojibär med överdrag av mörkchoklad och kokosvatten. Gojibären var såååååååå goda! Rekommenderas verkligen om man är lite sötsugen. Kokosvattnet dock.... haha inga kommentarer. Eller jo, det var inte alls gott! Har hört att det ska vara nyttigt men fy fasiken alltså! Smakade inte kokos heller.. utan snarare som man bokstavligen hade tagit ett gäng växter och liksom vridit ut vätskan. Nej usch! Men gojibären ska jag köpa fler av! Dock var de ganska dyra... (33kr för 50g) men man får väl unna sig ibland ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ojoj! Kokosvatten lät inte som någon höjdare men gojibär har jag provat, de är helt ok=)

2011-10-28 @ 09:13:42
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0