högt blodsocker

äääntligen har jag förstått hur man får tillbaka den där menyraden ovanför man göra inlägg! Var riktigt arg där ett tag när jag varken kunde göra fettext eller inforga bild. Har ni heller inte förstått hur man får tillbaka den, trycka på ändra redigerare i högra hörnet.
Idag har jag inte gjort ett skit! Sov till 12, vilket behövdes då jag sovit väldigt dåligt de senaste tre, fyra nätterna. Men är just nu lika trött i alla fall..blah. Ska åka iväg på BodyCombat kl 20 i alla fall, så får hoppas jag blir piggare! Hoppas också kunna må lite bättre efteråt, mitt bs har varit skit idag. För en stund sedan när jag mätte låg det på 21,2. Suck.. Tog några enheter insulin, nu väntar jag bara på middagen så ska jag trycka in lite extra enheter!

Och idag är det kanelbullens dag! Och jag har inte ätit någon, inte braa. Måste ju fira liksom ;) Jaja, får se om jag svänger förbi Statoil eller något efter träningen och köper mig en.
Dsc_0211_168934464_large

Kommentarer
Postat av: Joakim

Haha yeah, är så nöjd över det.



Usch, hatar höga blodsocker. Man blir så jävla förbannad.



Synd att du inte ställde upp i min tävling!? Missade du den?

2011-10-05 @ 14:08:52
URL: http://diabetesmannen.se
Postat av: Anna S

Höga värden är verkligen jobbigt.

Sen när man väntar på att de ska gå ner som alltid tar lite tid.Påverkar ju hur man mår med.

Jag är faktiskt avundsjuk på alla som slipper hålla på med diabetes. :p

2011-10-09 @ 12:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0