let me introduce you to my party people

hej! 
det är lustigt att jag knappt har någon tid att blogga när jag inte har något arbete att gå till om dagarna. ;-) 
men har fullt upp med annat helt enkelt!     Letar lägenhet som en tok för vintern i Åre, går sådär.. he he. Är dock säker på att de kommer lösa sig, skistar har ännu inte gjort upp om deras personalboende så förhoppnignsvis får jag ju där, men skulle ändå vara skönare att hyra lägenheten själv så jag, filip, kristin kan bo tillsammans.   

nåja, helgen har varit väldigt trevlig! Fredagen var väldigt lugn, tränade, kikade idol och så, var tvungen att ta det easy då jag skrev högskoleprovet på lördagen.  07.25 ringde klockan och mitt blodsocker låg då på 2.5......  Det är verkligen knepigt ibland hur kroppen fungerar, jag tränade som sagt på kvällen, kom hem och åt middag (kött & kroketter) tog därför min vanliga insulindos så det innehöll mer kolhydrater än jag brukar äta. Väntar sedan på idol, äter typ en en halv chokladkaka (70% sea salt pecan) och typ Sombreros (chipsaktigt) Till det tar jag inget insulin...  Planen var att göra det, men det glömde helt enkelt bort, sånt händer. Men ändå så vaknar jag med lågt socker.. 

Jaja, fick upp sockret i alla fall och kunde åka och skriva provet. Tog ett socker mellan andra och tredje provpasset och låg då på 14.. förmodligen påverkade stressen mitt socker.  Nåja, provet slutade vid 16.20, for hem, fräschade upp mig snabbt och stack vid 18 upp till bandyplanen med sofia & rasmus där vi såg körduellen (team andreas vs team gabriel) och sedan matchen ljusdal - katrineholm.   

Vi gick snabbt tillbaka till mitt place igen där vi slöt upp med johan, anna och linnéa, förfestade lite och drog sedan ut på Stadt där Swingfly spelade! Vääldigt rolig kväll! Träffade sköna prickar och dansade och hade det skoj. :)
På söndagen vaknade jag upp med lite huvudvärk, tog ett varv runt sjön, for sedan till min fasters stuga och for sedan till min  höggravida kusin för lite afternoon tea med en underbar 'brunch' buffé ! MUMS
Det var min helg! Hoppas er helg också var trevlig?



Bilden nedan föreställer Oscar, Alicia och mig själv, från halloween förra året. Då var jag utklädd till nyckelpiga. Har ingen aning om vad jag ska vara i år (om det ens blir någon halloweenfest..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0