i just want you to miss me.. thats all

titta vilket förmiddagsfika jag åt på arlanda! 
Ganska så icke diabetesvänligt, men med en stor extrados insulin fungerade det ändå. Eftersom jag aldrig tidigare har fikat på just Starbucks, trots flera besök på arlanda och i diverse andra städer den populära kaffekedjan finns slog jag på stort! Kan säga att den där caramel frappoucino blablabla.. var lite för mycket för min smak. Lite för sött helt enkelt. Men nu har jag provat! :)
Lördagskvällen spenderades med Jonsson i en fullsatt biosalong, vi såg Jägarna 2. Den var väldigt bra faktiskt, minst lika bra som ettan! Men samtidigt väldigt rå.. usch&fy! 

Nu ska jag titta på ett avsnitt One tree hill innan jag ska försöka sova. Imorgon väntar ett jobbpass! Men det är inte förrän kl 17. 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0