combattorsdag

X_16f4b6a3_large
weheartit
godkväll på er.
denna torsdag har bestått av lite jobb på förmiddagen, fram till klockan 13 närmare bestämt. Tog sedan en sväng på Kicks för att inhandla lite produkter. Efter lite inköp från ICA promenerade jag, tillsammans med Elin, astmabacken upp med en ganska så tung ryggsäck.    
Ikväll gick jag till Golds gym för ett pass bodycombat!  Väldigt roligt, men jäääkligt jobbigt för armar. Känns dock grymt skönt just nu :) 


veckan har mestadels bestått av jobb, men även lite roligheter! i tisdags hade vi nämligen den stora personalfesten! Temat var Studio 54.  Jag hade på mig en rosa paljettklänning ;)  Hursomhelst var kvällen myycket trevlig! Vi åt middag och dansade en heel del till discomusik! Dock blev kvällen inte jättesen då jag jobbade morgonen efter, men jag hade det väldigt roligt ändå. :)  Kan nog även bjuda er på några bilder senare! 


diabetesen då, var ju ett tag sedan jag bloggade om just det.   Just nu är jag inne i en liten svängande period. Är lite svårare med doserna just nu då jag lever en annan livsstil, rör på mig mer på jobbet eftersom jag står upp hela dagarna.    Men det känns ändå som jag börjar få i ordning på det, vilket känns skönt.   
Nej, nu ska jag zappa lite på tvn och sedan krypa ned i sängen.  Imorgon ska jag jobba, sen boka tågbiljetter har jag tänkt, wiho :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0