gold's gym

 

 

fytusan vilken träningsvärk jag har! mina armar kan jag knappt sträcka ut och har jag suttit stilla en stund vill mina vader typ dö när jag reser på mig.  Igår rörde jag nämligen heeeela dagen.  morgonen började med en promenad på typ 20-25 min från där jag bor bort till vm8:an (liften) där åkte vi skidor i ett par timmar. Det var väldigt isigt så jag fick därför jobba väldigt hårt för att trycka fast kanterna, det sög skapligt i benen efter varje åk. 

Jag gick sedan hela vägen hem igen med skidor, pjäxor, stavar, hjälm på axlarna, uppför hela astmabacken (finns en anledning varför den heter så) och DET kändes kan jag lova! kom hem och lagade middag, gick sedan bort till gymmet och körde ett pass bodycombat. SHIT vad med slag det var i denna koreografi, har såååå önt i mina armar just nu, kan knappt sträcka ut dem... Men det är bara att ladda om, ska köra ett pass Zumba ikväll och förhoppningsis skaka ut musklerna lite ;) Nä, nu ska jag återgå till min pyttipanna!


Imorgon väntar lite företagspresentation, och på fredag afterwork med hela arbetsstyrkan, det blir fint! på lördag jobbar jag :) 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0