20111207

hejsan!
lite ont om uppdateringar här, men vi har helt enklet fullt upp! 

Igår;
vi gick igenom systemen för hur vi ska sälja skipass, boka skidskola, skidhyra m.m.  Intensivt, väldigt lärorikt och mycket kul! Känns roligt att få börja jobba snart! På kvällen samlades respektive arbetsgäng i respektive shopar, då vi där tillsammans gick igenom lite i hyran. Efter det gick vi tillsammans ut på Broken! Jag tog en myycket god pasta pesto :) Känns verkligen väldigt bra med mitt 'arbetsteam' måste jag säga, alla verkar så himla härliga! 

idag; 
på holiday club här i åre var en mässa, Sportakademien. Vi lyssnade på en massa föreläsningar om skidor, bidningar, längdskidor, och en massa, massa annat! Vi fick även gå i mässhallen bland alla montrar för att kika på alla olika nya skidmodeller för säsongen. Känns som det är så hiiiimla mycket men hoppas jag kommer få koll på det senare.  Nu kan jag i alla fall det mesta om förspänning och DIN-inställning ;)

Imorgon ska vi träffas i vår shop för att fixa lite i ordning!   I helgen öppnar dom en backe här i Åre, blir fint :) Ska nog inte själv åka dock.. har ingen lust att trängas på en liten backe ;) 

Men lite kul händer här! Imorgon spelar i alla fall Rebecka & Fiona, och på Fredag Hoffmaestro!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0