BAL

även fast skolan i prinicip är slut, är det fortfarande stressigt om dagarna. igår var det dags för den efterlängtade studentbalen! kvällen blev lyckad och jag tror samtliga är riktigt nöjd med kvällen/natten. Vi hade otroligt roligt :)
lite sorgligt bara att allt börjar gå mot sitt slut...
kvällen gick också ganska bra i diabetessynpunkt, hade ingen mätare med mig dock. den fick inte plats i min clutch, men jag hade dextrosol med mig. Jag känner även min kropp rätt bra så vet ungefär vad jag behöver i dos osv. :) 
nåja, detta var en anledning till varför mitt bloggande har varit ganska dåligt. tänker i alla fall bjuda på lite bilder!
jag och min 'date' sofia :)
jag och min yngre syster.
the girls
några i klassen.
det här får räcka så länge, mår så jädra illa.

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Det är den här bloggen som gäller! :)

2011-06-07 @ 13:29:58
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0