en dag i gävle

I morse 8.10 tog jag tåget tillsammans med Sofia, för att fara mot Gävle! Blev inte så mycket shoppat, men det var väl lika bra det. Måste spara lite pengar nu! Dock skulle jag ha börjat me julklapparna.. men jag antar att det blir sista minuten- shopping i år igen.. hehe.  
Köpte i alla fall ett par strumpor för halloweenfesten på lördag, ett par söta vantar, leggings och godaste yogithé:t från indiska.  Åkte hem med 2 tåget så var hemma vid 4, for hem en sväng och åt lite middag innan jag och Sofia drog ner på köpingen för lite spöknatta. ;) Vi kikade lite i butikerna och satt oss sedan ner för en fika. 

En himla mysig dag! <3

Imorgon ska jag fixa saker inför lördagen, bla sy.. ska också städa lite och hinna med och träna. 

Nej nu ska jag kika lite på tv:n, väntar spänt tills klockan slår 23 och jag kan slå på Discovery Channel, haha älskar programmet Extrem Överlevndad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0