granlidsvägen, åre

Så! Då var jag framme i Åre. Eller jag kom upp vid 16-tiden redan igår, men det är nu först jag bloggar lite. 
Igår tog jag det mest lugnt, packade upp och så. Gick ut och åt lite middag med pappa, filip och en tjej från göteborg som skulle jobba som stugvärd. Fikade sedan glögg hos min moster. mmh!   Eftersom det var väldigt halt ute och vi kom upp sent, stannade pappa kvar över natten och for hem tidigt imorse istället.   
Nu har min första roomie kommit! supertrevlig tjej så det här blir nog kanon! Den tredje tjejen skall bo i en annan lägenhet fram till slutet av december så hon kommer senare.
Nu babblar jag bara på, ska nog lägga mig nu, introduktionen startar imorgon. Spännande!  Ni ska få se bilder på lägenheten nu i dagarna, så himla fint och fräscht här! :) 

Hoppas ni alla har det bra!

Kommentarer
Postat av: Joakim

HEHE kika in bloggen!

2011-12-01 @ 15:16:27
URL: http://diabetesmannen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0