lotta på bråkmakargatan

I helgen hade vi halloweenparty! Vi började hos Sara, sedan drog vi vidare till Stadt för lite dans och goda drinkar! Vi hade det väldigt roligt även om det var sjuukt mycket folk så det tog hur lång tid som helst innan vi var inne. 
Min utklädnad vad Lotta på Bråkmakargatan! Jag var faktiskt någonting annat till en timme innan vi åkte, då jag bytte till Lotta. Hade innan tänkt vara en slags snöprinsessa, men klänningen som jag hade gjort började krångla så fick helt enkelt byta! 
Som lotta hade jag den rödprickiga klännigen ovan, BAMSEN såklart och söta vita strumpor ;-). Lotta har ju inte lockigt hår men jag hade lockat det för att vara snöprinsessa så när jag bytte fick lockarna helt enkelt vara kvar!
Idag ska jag fixa sådana där nödvändiga saker, skicka anställningsbevis till åre, påbörja värdskapsutbildningen samt skicka några mejl.
Ikväll ska jag nog träna bodyattack & CxWorx om jag inte känner mig sämre, börjar nog bli förskyld tror jag..

Kommentarer
Postat av: JOAKIM

Härligt, tack så mkt.



Bara du infogade länken i mailet så tror jag du gjorde rätt!?

2011-11-07 @ 20:51:33
URL: http://diabetesmannen.se
Postat av: JOAKIM

Men då är det nog gjort. det har kommit så för alla tror jag!



Hoppas.

2011-11-07 @ 21:47:55
URL: http://diabetesmannen.se
Postat av: Hanna

Riktigt fina lockar=)

2011-11-08 @ 16:05:33
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0