naked juice bar

är lite tjuvaktig, men snodde bilden från SOFIAs blogg! heheheh. Knäppte ingen själv, så handen och muggen på bilden är Sofias, även om ni ser mig i bakgrunden smuttandes på min. ;-) hoppas det är okej i alla fall!
Köpte mig en Blueberry slimmer i alla fall, SÅÅ himla gott! Synd att vi inte har någon juicebar i Ljusdal och vi måste åka till gävle typ 2 timmar härifrån för att köpa haha. Men som sagt, Blueberry Slimmer, tror den innehöll blåbär, banan... och nå mer gott, typ mangojuice kanske? anyways, så var det något som kallades Slim Kick också, det var tydligen något grönt thé extract som skulle hjälpa blodsockret att stabilisera sig, så tyckte det var passande. Även om frukter innehåller kolhydrater som höjer bs..  

jaja, suuuupergott var det i alla fall, tröck i mig ett par enheter insulin, så tror det gick bra ändå! :)

Kommentarer
Postat av: Anna S

Låter gott! :)

2011-11-05 @ 11:47:31
Postat av: JOAKIM

Heeeej!



Hm.. fan, måste ha plockat ut den. inte med mening. förlåt. Jag öppnar alltid alla innan och kollar så allt är i. haha!



Hoppas den funkar bra för dig. hehe

2011-11-05 @ 16:09:55
URL: http://diabetesmannen.se
Postat av: JOAKIM

Naked jucie bar, mätkigt gott!

2011-11-08 @ 17:25:31
URL: http://diabetesmannen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0