reebok easytone!

yeees! jag har väldigt länge gått och suktat efter ett par reebok easytone. De verkar vara perfekta att gå promenader i, jobba i osv. och dag fick jag köpa dom! Till halva priset dessutom, åh jag är så glad :)
Grejen är, jag är medlem på en sida som heter Campadre, har ni inte hört talas om den så bör ni lyssna nu ;)
Varje dag kommer det upp kampanjer där från diverse märken, det kan vara allt ifrån skor, kläder, skönhet, inredning, ja allt! Till kraftigt reducerade priser. Till exempel idag, fick köpa mina easytone för 549:- istället för 1100:- som de kostar i butik.
Vill ni bli medlem så kan ni trycka här om ni vill :) Jag blev medlem för ett par månader sedan och jag älskar verkligen sidan :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, jag blev medlem direkt! Fan vilken bra sida! :D måste nog också beställa ett par ;) vilken storlek tog du?

2011-11-16 @ 23:52:58
URL: http://sofiamyfelicia.blogg.se/
Postat av: elena

Najs att jag hittat din blogg! Hur kunde du inte säga detta till mig? haha



i vilket fall som helst, jag gjorde precis samma fynd med dom där skorna! känner igen lyckan. haha FAST jag köpte dom på stadium, för 450 kr. Ännu bättre. :D

2011-11-17 @ 20:30:39
Postat av: Julia

sv: elena!! jaa, jag har ju tänkt på att säga det flera gånger, men de (få) gångerna vi pratat den senaste tiden har jag glömt bort! ;)



jaså? woho, dumt att jag inte visste det då, fast å andra sidan så har vi ju inget stadium här i alla fall så det kvittar väl;)

2011-11-17 @ 21:15:47
URL: http://diabetesjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0