SISTA DAGEN HEMMA

gahhh, har nu spenderat min sista dag här i Ljusdal. i alla fall för ett par månader!  Imorgon på förmiddagen rullar flyttbilen upp till Åre, där jag ska spendera en vintersäsong i Skistarshop :) Har såklart blandade känslor, är ganska exalterad och spänd på alla nya upplevelser, människor och så. Men samtidigt känns det såklart vemodigt att lämna alla superfina vänner här, och självklart också min familj. <3  

Dagen har spenderas med att packa det sista. På förmiddagen tog jag en fika med  söta, men tokiga jonsson! hihi, kommer sakna ditt skratt (tro det eller ej), och våra knäppa stunder tillsammans. Och kommer sakna DIG! <3

På kvällen blev jag bjuden på trerätters-middag på Condis av finaste Sofia. Åh, vi åt väldigt gott! Vitlöksmarinerad Ciabatta till förrätt, Ryggbiff till varmrätt och slutligen en chokladfondant till efterrätt! MUMS!
Fick också två suuuuperfina presenter. En jättegullig tavla som definitivt får följa med till Åre. Men också en stor ram med kort på stunder vi har haft tillsammans, ändå från sexårs-åldern fram tills nu! Åhh, så fint! ;-) TACKTACKTAAACK snällaste du!  Kommer sakna dig så mycket! :) <3

Nej, nu ska jag kika lite gossip girl innan jag ska somna.    Nästa gång vi hörs blir det i ÅRE! :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Joakim

Heeeeej!



Nu har jag tävling igen. Delta gärna!

2011-11-29 @ 16:38:58
URL: http://diabetesmannen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0