sista söndagen

gäääääsp. gud vad jag är trött just nu. Sov inte så många timmar i natt, var ute med fina vänner igår som en sista grej då jag, och flera andra också ska flytta för lite jobb. Vi hade det väldigt roligt måste jag säga, även om det var mycket folk och jag fick en och annan armbåge i fejjan.  Men sånt får man ta!   Fick skjuts av söta Sofia hem och innan jag somnade var nog klockan 05.. Gick upp efter 11, så det blev 6 timmars sömn, helt okej ändå. 

har mest spenderat dagen med packning, men det är så svårt! Jag menar, hur ska man packa för drygt 5 månader? hmm, jag har i alla fall tvättat en maaassa och har även fyllt en stor resväska. Får göra det sista imorgon! Då ska jag packa alla kläder, saker m.m. Ska även handla lite basmatvaror och sådant jag kan ta med mig upp. Lika bra att köpa lite här hemma, ICA i Åre är nämligen Sveriges dyraste ICA .... 

Ska även hinna med att äta middag med Sofia :)    och försöka klämma in en liten fika med jonsson. Jobbigt ibland att dygnet bara har 24 timmar..  


bild sedan första advent för två år sedan. Jag står näst längst till vänster. Åh, det var så härligt att vara i det lokala luciatåget, vi gjorde flera uppträdanden och man var rätt slut efter luciahelgen. Men det var verkligen härligt :)   


Trevlig första advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0