skitdag!

Usch, idag har verkligen varit en jäkla skitdag rent diabetesmässigt, har konstant legat åt det högre hållet, och har inte ätit något speciellt. Men man har väl sånna här dagar ibland antar jag..
Mina värden hitills
10.5
14.0
17.2
9.5
10.0

känner mig trött, har huvudvärk..    Ska snart hoppa in i duschen och dricka lite thé och hoppas det blir bättre, annars är det nya tag imorgon!
Förövrigt så fick jag ett mejl från skistar idag där det stod att jag hade fått en lägenhet som jag ska dela med två andra tjejer, blir nog bra! :) Letar dock vidare utifall jag hittar nåt 'bättre', där jag kan bo med Kristin och Filip. :)
W_485_1319388520_0af9_apples_large
weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0