look into my eyes - kaskade

torsdag idag!
mina planer för dagen är jag snart ska ta på mig promenadskorna och gå för att posta ett brev med anställningsbevisen till åre. När jag kommer hem ska jag fortsätta med utbildningarna som krävs, om säkerhet i butik samt en värdskapsutbildning. Börjar brinna i knutarna nu tills jag flyttar så då måste jag få klart allt det där.
Sen, ska jag äntligen snosa bebis! hihi :) Min kusin fick bebis förra veckan och nu ska jag äntligen träffa lillkillen! Åh vad mysigt, <3
Nej, nu måste jag ringa diab. sköterskan först för att få recept på nya s-tickor till min nya bsmätare.

.upd: neheeeee! på hemsida står det bredvid nr att detär öppet mellan 8-16.30, men telefonrösten säger att de har telefontid mellan 7-10 på morgonen, blah.. alltså visst, jag förstår att de inte kan sitta vid telefon hela dagen, men blir så trött bara när man verkligen behöver prata med dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0