måste få beklaga mig lite....

alltså /&#)¤?#%/(#¤(#¤(#=%((=!!!!. Ibland blir jag så TRÖTTTTTT på sjukvården! Jag ringde ju för ett par dagar sedan till hälsocentralen för att boka tid för provtagning samt få svar på lite frågor ang. fastande. De kollade då i sina register och såg att det inte fanns inskrivet någonstans att jag var inbokad för besök. De lovade dock att kolla upp det och sedan återkomma, med brev med en bokad tid.   
Idag ringer min pappa (som jobbar i kiruna), och säger att de har ringt till han och meddelat tid (WTF!!! jag är 19 bast, varför inte ringa MIG när det är MIG det gäller??).
De säger också att jag ska komma till hälsocentralen för att hämta ett sånt där urinrör att ta med till provtagningen. Stället där jag ska hämta röret är endast öppen måndag- torsdag. Det är FREDAG idag och jag har tid på måndag.. De ringer alltså IDAG och tycker jag ska hämta ett urinrör på ett ställe som inte ens har öppet idag.... 

För det sista, jag har tid på måndag efter kl 09. Anledningen att jag har den tiden är att 'de har flest patienter på måndagar så kom någon gång efter tio och ta din kölapp''. JAHA?!?!?!??! JAG, SOM ÄR DIABETIKER, SKA ALLTSÅ FASTA SEDAN KVÄLLEN INNAN OCH SEDAN ÅKA TILL SJUKHUSET EFTER KL 09 FÖR ATT KÖA FÖR ATT TA MINA PROVER!!!!!!! Och som alla säkert känner till brukar ju inte sjukhusköer så så jättesnabbt precis.
Vad tänker dom med?  Blir så trött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0