pumpmöte!

Idag var jag på besök på mitt gamla sjukhus där jag för första gången fick besöka "vuxen"avdelningen. Har bara tidigare gått på barn där, så det var kul! Något som var ännu roligare var att sköterskan som jag träffade mycket under min tid på sjukhuset när jag blev inlagd, nu jobbade där! Hon är underbar, bästa camilla! :) så skönt att hon fick förklara lite om olika pumpar.

Vi hade inget stort möte utan hon förklarade lite överlag bara vad det innebar att ha pump. Hon visade bl.a. pumpen Animas :)



Gick sedan en liten sväng på stan, hittade en mysig tröja på Gina, men den fick hänga kvar. Ett schampo och thé fick följa med mig hem. :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej. Tänkte höra om det är ok att länka hit på min blogg? Försöker att ha en uppdaterad lista med aktiva diabetesbloggare=)

Ha en bra helg!

2011-10-22 @ 10:20:43
URL: http://egobuffa.blogg.se/
Postat av: catta

hej!

ännu en diabetiker här!:

har själv animas pumpen o är super nöjd!



kram catta

2011-10-31 @ 17:59:48
URL: http://cattasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0