u gotta let me know

förlåt för lite dåligt bloggande, har försökt blogga via mobilapp men det bara krånglar. 
Och förlåt för det lilla utbrottet jag hade i förra inlägget, men som sagt, jag blir så trött. Åkte upp på sjukhuset för att hämta urinrör, hälsocentralen var stängd men jag hittade en sköterska som hjälpte mig. Dock kunde hon inte besvara min frågor om fastande mage (alltså om jag bör tänka på nåt med insulin osv), hon hänvisade mig till diab. sköterskan. Letade över hela avdelningen men hon var inte där.. blahh. 

Jaja, så ikväll kl 22 ska jag alltså börja fasta. kl 08.15 imorgon har jag tandläkartid och direkt efter det ska jag åka till sjukhuset för att ta min kölapp för att förhoppningsvis så snart som möjligt kunna få ta prover. 

Återkommer hur allt gick! :-)
Tumblr_lsrernxnib1r4w3t8o1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0