sweat is fat crying.

hallojan.
lite dålig update igen, men har haft allt möjligt för mig, bla. personalfest/möte som varat i två dagar. Det har varit skoj! Dock mådde jag väldigt dåligt ett tag (förmodligen för att sockret svängde efter alkoholintag) - så det var inte alls så kul. känner mig lite trött och hjälplös när ingenting fungerar.
nåja, uppdateringen lär inte bli bättre då jag, på fredag morgon 05.37 sitter på ett tåg påväg till arlanda för att hoppa på ett flyg som skall ta mig till finland och nådendal för att hälsa på bästa mande! det skall bli otroligt kul. :)
idag har jag i alla fall tränat, ett 30 minuters CxWorx pass, sedan 60 minutes MRL. myycket skönt :) imorgon blir det nog ett bodystep pass! känns bra att jag kommit igång någorlunda.
Tumblr_lp80e2xiid1r0xnheo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0