hälsningar från sjuksängen

Hejsan,
Japp, trodde jag skulle klara mig denna säsong från att bli sjuk, men tydligen inte. Ligger just nu nerbäddad i soffan med feber & halsont. Egentligen är det rätt bra att jag ändå klarat mig från att bli sjuk med tanke på hur många som har varit sjuk, för vi umgås ju rätt mycket, på jobbet & på fritiden. Började misstänka att det var något lurt igår då jag var sjukligt (hehe) trött.. Trodde det berodde på att vi hade haft p-fest och utgång dagen före (som förresten var otroooligt lyckad och kul). Var ute i backen en sväng men klarade bara en 1½ timme innan jag började dra mig hemåt. Astmabacken var jobbigare än vanligt och när jag kom somnade jag i soffan och sov middag i över 3½ timme (!).  Idag känner jag mig inte så mycket bättre men hoppas jag kan kurera mig så pass att jag kan jobba imorgon. 

Måste även försöka ta mig ner till mataffären då kylskåpet ekar tomt..
Ska försöka uppdatera lite mer senare. pusss

Tumblr_m0xkaax8uv1r61ap3o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0