a free sunday

idag är jag ledig!   tjoho. dock är det nästan lika kallt idag (-20) som tidigare, så jag hoppade över skidåkningen idag. Är ändå ledig två dagar till, och som det ser ut just nu ska vädret bli mildare så ska nog åka lite då istället. 
Har jobbat på rätt mycket de senaste dagarna så det var skönt att ha en liten slappdag. Behövligt dessutom då både mina kollegor Ken och Martin påpekade att jag såg väldigt trött ut ;)  Så idag har jag mest tagit det lugnt, tog en pomenad till Tott hotell vid 12 tiden för att träna lite, sprang 30 min på löpbandet innan jag simmade några längder i poolen. Satt mig också i bubbelpoolen ett tag och hade det härligt. Duschade och bastade innan jag promenerade hemåt. Så nu är jag hemma! Funderar lite vad jag ska hitta på nu, men tror att jag ska slänga mig på sängen och trycka på en film.   
Imorgon ska jag antingen åka skidor eller hänga på Julia & Sofia Johansson till Östersund.. Vi har nämligen en stor företagsfest på tisdag, med 70tals tema.. Känner paniken lite smått då jag inte riktigt har fixat kläder. Har två stycken backup-planer men skulle vilja komma på något bättre, så följer kanske med brudarna till stan för att kika lite secondhandbutiker.   Får se helt enkelt :)
Bjuder på en bild sedan en vecka sedan typ, vi tjejer åt tapas på Madonna Di campiglio, myycket gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0