ledig torsdag

Har haft min första lediga dag på ganska så länge nu så det var skönt att få sova lite längre i morse :) 
Drog sedan ut i backen och åkte. Det var ganska dålig sikt och det snöade en del. Apropå snö, det har kommit sjuuukt mycket här de senaste dagarna. I tisdags vräkte det ner, bokstavligen talat. Men det är härligt! :) 
Jag & Oscar åkte lite skogsåkning idag och det var så himla mycket pudersnö. Jag kom i ganska hög fart in i skogen, och där tog det nästan tvärstopp för det var så himla mycket mjukt snö. Men det var härligt! 

Imorgon jobbar jag igen, och på kvällen ska jag träffa Elin, en familjevän, vi ska gå ut och äta middag. Det ska bli riktigt trevligt att träffas igen och prata. :)  På lördag jobbar jag hela dagen, sen på kvällen ska jag kika in RedBull crashed ice, ska bli så jädra kul att se!  För er som inte vet vad det innebär är det skridskoåkare som åker nerför en 'skicross'bana, fast på is då :)   Dom har byggt väldigt mycket på torget i veckan, och banan ser riktigt häftig ut. Kika gärna in videoklippet så ser ni vad det handlar om.
Ikväll är det dags för personalfest! Har insett nu att det kanske verkar som att vi har personalfest ofta. Men det har vi inte! Det har bara varit olika slags personalfester :) Första gången var det med de personerna som jobbar i shopen på Torget, den som var förra veckan var för all personal på skistar åre. Och ikväll ska vi ha personalfest för dom som jobbar på hyrorna inne i åre by :)  Det blir säkert väldigt roligt, och förmodligen drar vi på bygget för att se den svenska björnstammen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0