we don't sleep when the sun goes down, we don't waste no precious time

Väldigt längesedan jag skrev sist, men jag har helt enkelt inte hunnit. Har jobbat en massa, och när jag inte har jobbat har jag gjort andra saker eller så har jag helt enkelt inte orkat ta upp datorn.. 

Vad har hänt sen sist då? Vi har firat in ett nytt år här i Åre. Vi började med middag i vår lägenhet,vi var ca 18 pers som åt, men efter middagen strömmade en hel hög in! Vi hade det sjukt trevligt och roligt :)  Mindre roligt var det väl att vakna upp efter att ha sovit nästan hela natten sittandes i en soffa i en lägenhet som var en aning stökig.. Men efter lite harry potter-häng med lukas tog jag tag i allt och efter en massa diskning och städning då elin & sofia anslöt var lägenheten superfräsch igen.  
Efter nyår så har den varit mestadels jobb, trivs så himla bra på min arbetsplats! Vi har verkligen sjukt kul på dagarn och trots att vi väldigt ofta jobbar 11-12timmars pass så känns dagen bara som några timmar, och det är positivt! Har hunnit med skidåkning också, dock inte så mycket som jag velat, men har ändå fått riktigt bra åkning! 
Skulle dock inte vara fel att pumpa lite puder imorgon då det snöat typ heeela dagen, men jag ska kötta skiduthyrning imorgon så det får helt enkelt vänta. :) 

Som sagt, jobb hela dagen imorgon & även söndag, måndag är jag ledig. Tisdag jobbar jag igen, men efter jobbet ska hela Torget-gänget äta middag tillsammans hos vickan :) ska bli såååå kul och jag längtar verkligen! Ska nog försöka ta någon bild på mina härliga arbetskamrater!
en bild från ett par dagar sedan, så härlig åkning! Soligt och härligt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Sounds good! :D och nääär kommer hetingen till Åre?! Puss!

2012-01-21 @ 20:35:10
URL: http://sofiamyfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0