120324

Tjena, Julia Jansson heter jag för er som glömt. Ja, det var vääldigt längesedan jag skrev något här, men datorn har varit på lagning en lång stund, dessutom har inte det riktigt funnits tid till det här med bloggning. Livet här i Åre flyter på bra och jag har det himla bra dessutom. Vädret just nu är dock inte på topp.. Det är otroligt milt väder samtidigt som det kommer en hel del regn, så himla tråkigt. Det är inte alls lika vitt i byn just nu. 

Annars då, det har varit ett par stressiga dagar i shopen faktiskt. Fredagen var väldigt stressig på morgonen, kändes nästan som vi var i en sportlovsvecka.. Men det var ändå kul att det var mycket folk. 
Finaste Sofia var och hälsade på mig i ett par dagar i början av veckan, vi hade så himla kul! Lite av det vi hann med: härlig&solig skidåkning, lunch på buustamon, afterski på fjällgårn', middag och musikmys på grappa, mindre härlig och regning skidåkning, fika på kastrullen OCH åre bageri, godaste middagen på broken, spritbuffé, dans på bygget, bakishäng med tacobuffe på receptåre, lite shopping, och rosémys :) och självklart lite annat! Var otroligt roligt att hon var här men väldigt tråkigt när hon åkte... Som tur är kommer min andra pingla Sofia upp om en vecka vilket ska bli otroligt kul! :))
Idag har jag varit ledig! hoppade över skidåkningen då vädret som sagt är riktigt dåligt, gick istället en sväng på byn där jag träffade morfar, kikade lite på pjäxor och sånt innan jag åt en veghamburgare på MAX innan jag traskade hemåt igen, har sedan städat, diskat och bytt sängkläder. Ikväll spelar Loreen på bygget, får se om jag drar dit. Blir säkert roligt att se men känner att jag borde spara lite pengar nu..
en bild från härliga skidåkningen i måndags. :) 

432137_3369172106109_1173408460_3425281_1215476233_n_large

Kommentarer
Postat av: Sofia

Helt galet vad mycket vi hann med på bara tre dagar, haha :) Jag längtar tillbaka så att kan dö! Det är så sjukt tråkigt hemma och bara problem med allting, haha :) Saknar dig underbara du!

2012-04-04 @ 02:40:47
URL: http://sofiamyfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0