every time she closed her eyes

Blev visst lite dåligt bloggande ändå, men har varit rätt upptagen med jobb och sånt som tar tid helt enkelt! 
Harm, som sagt, jobbat för det mesta denna vecka, har jobbat stängning nästan varje gång vilket gör att jag kommer hem sent plus att jag är rätt trött. Drog på mg en förkylning i början av veckan, men nu är den nästan borta. Skönt :)   Har även hunnit med lite tjejmys med Sofia & Sofia och tacoonsdag på järnvägs med Linn, Johanna, Sofia & Filip. 
 
Tänkte mest bara kika in och säga Hej. Imorgon är jag ledig och tänkte då ta mig tid att skriva, kanske gör jag ett inlägg om dagen då jag fick diabetes. Nåja, god natt! 
 
Tumblr_mag6bqfxz31rrej1fo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0