öppna upp ditt fönster, slå upp din dörr & släpp in ljuset

Godkväll! Tänkte kika in och säga hej! Har idag spenderat min andra ledig dag, skönt! Var egentligen schemalagd ledig imorgon också, men det var en av mina kollegor som behövde vara ledig så jag ska jobba ändå. Kan ju vara bra med lite extra pengar. 
 
Hade inga speciella planer för dagen idag, utan tänkte ta det lugnt, städa lite, betala räkningar osv. Dock blev inte allt som jag tänkt mig. Gjorde en smoothie vid morgonkvisten och strax efter fick jag väldigt magont. Detta hände även i måndags, jag får riktigt riktigt ont. Men den här gången var det liksom värre, visste tillslut inte vart jag skulle ta vägen, jag blev kallsvettig och yr och jag hade så himla ont. Slutade med att jag låg ihopvikt på golvet och storgrät. Ringde mamma som lyckligtvis kunde komma från jobbet och följa med mig till akuten. Träffade både sköterska och läkare och efter lite prover, så trodde läkaren att jag hade fått en stressmage/magkatarr. Sicken osis. Har i alla fall fått medicin nu som jag ska ta 2ggr om dagen. Som det kan gå. Men kändes ändå skönt att det inte var direkt kopplat till diabetes så det var något knasigt med den! Ska också försöka undvika att stressa upp mig som jag ofta gör. Jag kanske inte alltid har fulla dagar, men jag en väldig inre stress ibland som jag måste försöka kontrollera.  
 
Nåja, annars har väl inte så mycket annat hänt idag. Tänkte ta mig i kragen och städa upp lite i rummet nu och även läsa lite om viner. Börjar tycka det är intressant, och det är roligt att märka att det ger resultat då jag nu kan hjälpa de allra flesta som vill ha tips om viner etc. :) 

Tumblr_lx5a1mqxjk1qzyd2oo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0